söndag 29 juli 2007

Märkliga drömmar

Blev lite full igår kväll och när jag gick och la mig hände det märkliga grejer. Förutom att jag var kåt som ett djur och blev tvungen att messa Modden lite började jag se i syne. Precis när jag lade huvudet på kudden såg jag en jättestor spindel som kröp över täcket. Spindelrädd som jag är flög jag upp ur sängen och började skaka täcket som en galning. Funderade på att springa och väcka pappa och be honom döda den åt mig, men eftersom det senare visade sig att det inte alls fanns nån spindel är jag glad att jag inte gjorde det.

Lyckades i alla fall somna till slut, bara för att vakna av ett jättemärkligt ljud som jag förmodligen drömt och tro att jag hade en igelkott i sängen. Återigen flög jag upp ur sängen och började leta efter djur som inte hör hemma där. Och återigen visade det sig att jag bara inbillade mig saker och ting.

Vin gör märkliga saker med min kropp och hjärna. Jag borde inte få dricka det. Synd bara att det är så förbannat gott.

1 kommentar:

Puppet of my ego sa...

aja.. visst kan vi kalla det vin om vi vill ;)