måndag 23 juli 2007

Det här med communitys

Det slog mig just hur jäkla nördigt det faktiskt är att vara medlem i massa communitys (typ lunarstorm och liknande) när man nästan är 24 år gammal. Men samtidigt, det är ju inte direkt som att jag gått med nyligen, utan kontona hänger med sedan en bra tid tillbaka. I vilket fall som helst, nördigt eller ej, så är det faktiskt rätt kul.

Nu: fundera lite mer på om jag ska skaffa mig ett konto på bilddagboken eller inte. Det vore lite grann kul kanske, men frågan är om jag kommer att uppdatera den så ofta som jag borde. Det är det som är problemet med att inte ha nät hemma. Det är mycket svårare att uppdatera med någorlunda jämna mellanrum då. Fast å andra sidan, man behöver ju inte göra som jg gör nu heller, och skriva så fort man kommer att tänka på nånting. Det kan ju bli lite irriterande i längden kanske.

Puss på er!

Inga kommentarer: