måndag 23 juli 2007

Istället för att sova

När man inte känner för att sova och har en webläsare öppen, då kan vad som helst hända. Just nu känner jag dock bara för att göra fåniga tester och publicera resultaten här.

Hur mycket är ditt liv värt?
Mitt ska tydligen vara värt 923 000 dollar, men jag vete fanken hur de kommit fram till det. Det låter ganska mycket eller hur?

Your Life Is Worth...

$923,000


Hahaha, nog för att jag kan vara vild, men inte så här vild :)

Your Reputation Is: Wild Girl

You love to give people something (and someone) to gossip about
As far as you're concerned, all gossip is good gossip


Nog för att vi kan festa en del när vi känner för det men alkis... nä, inte direkt va?

You're An Alcoholic

Time to go back to step one.


Hahaha, jag undrar om den här skulle funka. Förhoppningsvis inte. Vem sjutton vill ha en snubbe med så dåligt självförtroende att han faller för den?

Your Pick Up Line Is

You might not be the best looking guy here, but hotness is only a light switch away


Okej... så jag är alkis och har en personlighet som påminner om marijuana. Undrar om nån försöker säga mig nåt?

Your Personality Is Like Marijuana

You're laid back and easy going, so much so that taking a shower is often too much trouble for you!
Nevertheless, you're quite popular, and many people enjoy your company. You're rarely turned down.
You're prone to giggle fits, paranoia, and forgetting where you are exactly.


Men det här var ju lite deprimerande. Jag ar alltid tänkt mig att dö på nåt spännande och spektakulärt sätt. Det är mycket häftigare.

You Will Die at Age 79

You're pretty average when it comes to how you live...
And how you'll die as well.


Men nu mina sötnosar är det dags för Saralito att sussa. Over and out som man brukar säga. Puss på er!

Inga kommentarer: